JGL 17 maig 2010
Del 25 de maig de 2010 al 1 de gener de 2037 de 00:00 a 00:00
Ordre del dia:
- Aprovació de l'acta de la sessió anterior.
- Aprovació factures diverses.
- Aprovació llicències urbanÃstiques.
- Contractació assistència tècnica per redactar i tramitar modificacions puntuals del POUM de Cardedeu.
- Contractació del servei de vigilà ncia de la Fira de Sant Isidre 2010.
- Aprovació de l'addenda per l'any 2010 del conveni amb el Consorci per a la gestió dels residus del Vallès Oriental, relatiu a al recollida del paper cartró comercial a Cardedeu.
- Aprovació del conveni de col.laboració entre la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Cardedeu pel desenvolupament del projecte ILOQUID.
- Adjudicació provisional del servei d'ajuda a domicili de l'Ajuntament de Cardedeu.
- Desestimació al.legació presentada per Grupo BB Servicios respecte a l'oferta econòmica de la fundació Pere Mata en la licitació pel concurs SAD.
- Elevar a definitiva l'adjudicació provisional de les obres de cobertura de la pista i arranjament del paviment del parc Pompeu Fabra.
- Sol.licitud d'adhesió al programa complementari "curs per a la preparació a les proves d'accés a cicles formatius de formació professional de grau mitjà " de l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona.
- Aprovació de la memòria valorada de les millores de l'aparcament a l'av. Ferrocarril i de diversos carrers dels Dominics.
- Aprovació de la memòria valorada de les millores de reforma de la teulada, fals sostre i instal.lacions de la Sala Sarau de Cardedeu.
- Aprovació de la certificació nº 1 i última de les obres de reparació de la vorera nord del carrer Doctor Reig, entre la carretera de Cà noves i el c/ Trias de Bes.
- Aprovació de la certificació nº 1 de les obres del parc d'educació ambiental de la Font dels Oms.
- Acceptació de l'ajut de la Diputació de Barcelona a l'Ajuntament de Cardedeu per a l'actuació "Projecte gestió i pla manteniment zona esportiva".
- Canvi horari de la Junta de Govern local.
- Trasllat de la sessió de la Junta de Govern local de la propera setmana.