Arxiu municipal

L’Arxiu Municipal gestiona, conserva i facilita l’accés a la informació pública d’acord amb el marc legal vigent. Des de documentació de caràcter històric fins els expedients administratius en suport electrònic estan a disposició de la ciutadania per a resoldre, en la mesura del possible, aquelles necessitats de dades administratives, històriques o merament informatives que es puguin presentar.

Les peticions formals d’accés concret a la informació pública s’han de formalitzar mitjançant sol·licitud formal, ja sigui de manera presencial o per correu a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, o bé de manera telemàtica a través de la seu electrònica https://seu.cardedeu.cat/   

Arxiu Municipal. Can Xicola
Pg. de Pau Gesa, 62
Dimecres de 09.00 a 14.00 i dijous de 09.00 a 14.00 i de 16.00 a 19.00. Es pot convenir horari alternatiu en cas de necessitat.

Dades de contacte: 
arxiu@cardedeu.cat
938 444 004-ext. 277

Qui pot sol·licitar-ho:

Servei públic i gratuït, obert a tota la ciutadania, entitats i empreses. 

Arxiu municipal - Can Xicola

passeig de Pau Gesa, 62 - 08440
Telèfon: 93 844 40 04 (ext. 277)
Adreça electrònica: arxiu@cardedeu.cat
Horari:  
Dimecres de 9 a 14 h.
Dijous de 9 a 14 h i de 16 a 19 h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 28.11.2018 | 13:05