L'OMIC atén 224 persones el 2018

Dilluns, 14 de gener de 2019

L'Oficina Municipal d'Atenció a Consumidor està ubicada al CSETC. L'horari: dilluns de 10 a 13 h i els dijous de 16 a 19 h, amb cita prèvia.

Amb l'ampliació de l'horari d'atenció de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), al llarg de 2018 s'han atès 224 persones, la gran majoria amb consultes relacionades amb què cal fer en cas d'insatisfacció per la compra d'un producte o servei.

El tema estrella continua sent el de la telefonia, amb les empreses Vodafone i Movistar encapçalant les queixes i reclamacions de la ciutadania de Cardedeu. La segueixen els subministraments bàsics (electricitat, aigua i gas) de les empreses Endesa, Aigües i Millores de Cardedeu i Naturgy. En total s'han gestionat 69 reclamacions, 23 de les quals s'han resolt positivament. Gràcies a la mediació de l'OMIC, s'han arribat a acords entre persones consumidores i empreses que han permès retornar un total de 1.771 euros.

Darrera actualització: 5.02.2019 | 14:14