L'Oficina d'Informació al Consumidor ha gestionat 213 demandes durant el 2009
Durant el 2009, l'OMIC ha gestionat 213 expedients, 159 dels quals són reclamacions, 35 consultes i 19 denúncies. Pel que fa a l'activitat, la majoria de reclamacions, consultes i denúncies han estat per al sector de les telecomunicacions i companyies telefòniques (60), d'empreses de subministrament de llum, gas i aigua (54) i de comerços en general (52). També s'han gestionat expedients sobre habitatge (12), tallers i reparacions (11), viatges i transport aeri (10) o assegurances (8), entre d'altres.
A l'OMIC s'informa, de manera personalitzada, sobre els drets de les persones consumidores i usuà ries; s'orienta sobre les possibles reclamacions en cas de no respectar els drets dels consumidors; es media entre les parts per a la resolució de determinats conflictes; i es fomenta l'educació i la formació de les persones consumidores i usuà ries en qüestions de consum o utilització de serveis a través de campanyes divulgatives, publicacions o jornades.
L'oficina està ubicada a l'edifici de Serveis Personals de Sant Corneli, amb horari d'atenció al públic: els dilluns i els dijous de 9 a 14 h. Cal demanar cita prèvia al 93 846 21 50 o a omic@cardedeu.cat