INFORMACIÓ SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
|
Responsable
|
Ajuntament de Cardedeu
Plaça Sant Joan, 1
Telèfon 93.844.40.04
Correu electrònic: cardedeu@cardedeu.cat
|
Delegat de protecció de dades
|
DSTSC-SAMSE–DPD ENS LOCALS Diputació de Barcelona
dpd.ajcardedeu@diba.cat
Recinte Mundet. Ed Migjorn, bloc B, 2a planta.
Passeig de la Vall d’Hebron, 171. 08035 Barcelona
Telèfon 934 726 500
|
Finalitats del tractament
|
- Gestionar el control del lliurament del kit porta a porta amb identificació vinculada amb un habitatge o establiment comercial a les persones usuàries.
- Garantir el correcte funcionament i gestionar el control i el seguiment del servei de recollida selectiva de residus d’origen domèstic o comercial porta a porta (PaP) i àrees tancades o bujols amb control d’accés i detectar i resoldre incidències.
- Elaboració de perfils de les persones usuàries per tal de conèixer els seus hàbits de comportament quant a la gestió de residus i poder establir la corresponent taxa justa de residus, amb l’objectiu final d’incrementar els percentatges de recollida selectiva, preparació per a la reutilització i reciclatge de residus municipals i donar compliment a les normatives vigents en la matèria.
- Gestionar la sol·licitud de la persona interessada d’alta en el servei addicional d’informació i assessorament personalitzat de les persones usuàries per mitjà de l’app del Porta a Porta.
|
Elaboració de perfils
|
- Sí. Les dades recollides s’empraran per determinar el comportament de les persones usuàries del servei i per poder establir l’import de la taxa justa de residus.
|
Presa de decisions automatitzades
|
- Sí. Les decisions automatitzades en base al comportament dels usuaris serviran per configurar l’import de la taxa justa de residus, d’acord amb l’ordenança fiscal.
|
Base jurídica
|
- Complir una missió realitzada per complir una missió d’interès públic o exercici de poders públics (art. 6.1.e de l’RGPD):
- Gestió del lliurament del kit porta a porta, prestació del servei de recollida selectiva de residus i detecció i resolució d’incidències:
- Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim locals (art. 26.1.a).
- Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya (art. 67.a).
- Decret legislatiu 1/2009, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de residus (art. 53.1).
- Llei 7/2022, de 8 d’abril, de residus i sols contaminants per a una economia circular (art. 25.2).
- Garantia del correcte funcionament i gestió del control i seguiment de l’ús del servei de recollida amb identificació i elaboració de perfils i presa de decisions automatitzades per al càlcul de la taxa justa de residus.
- Llei 7/2022, de 8 d’abril, de residus i sòls contaminants per a una economia circular (art. 26).
- Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora d’hisendes locals (art. 20.4.s).
- Llei 7/2022, de 8 d’abril, de residus i sols contaminats per a una economia circular (art. 11.3).
- Consentiment de la persona usuària (article 6.1.a de l’RGPD), per gestionar la sol·licitud d’alta en el servei addicional d’informació i assessorament personalitzat per mitjà de l’app del Porta a Porta.
|
Obligació de facilitar les dades
|
Per al lliurament del kit porta a porta, la prestació del servei de recollida selectiva de residus, la detecció i resolució d’incidències i la gestió del control i seguiment de l’ús del servei amb identificació i elaboració de perfils de les persones usuàries per a la implantació de la taxa justa de residus existeix l’obligació de facilitar les dades que es demanen en el formulari.
|
Persones destinatàries
|
Les vostres dades no es comunicaran a tercers, sens perjudici de l’accés per part de les empreses encarregades del tractament contractades per l’Ajuntament per a dur a terme el servei de recollida.
|
Termini de conservació
|
Les dades es conservaran durant la vigència del contracte de recollida de residus. En el cas de les persones usuàries que es donen de baixa del servei per canvi de domicili o per tancament de l’activitat econòmica, es mantindran degudament bloquejades durant 4 anys, que és el termini màxim de prescripció de les infraccions en matèria fiscal i tributària. Sens perjudici del seu emmagatzematge posterior de forma agregada per a fins estadístics i d’investigació, això com per atendre les responsabilitats que se’n poguessin derivar.
|
Transferències internacionals
|
Les vostres dades no es transferiran fora de la Unió Europea.
|
Drets de les persones
|
Podeu accedir a les vostres dades personals, rectificar-les, suprimir-les, oposar-vos al tractament i sol·licitar-ne la limitació, presentant la vostra sol·licitud a l’Ajuntament, o mitjançant la seu electrònica seu.cardedeu.cat
Teniu dret a retirar el vostre consentiment en qualsevol moment.
Teniu dret a oposar-vos a l’adopció de decisions automatitzades que produeixin efectes jurídics sobre la vostra persona o que us afectin significativament.
|
Reclamació
|
Si considereu que el tractament de dades personals es contrari a la normativa de protecció de dades, podeu presentar una reclamació davant de l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) a través de la seva web https://apdcat.gencat.cat/ca/drets_i_obligacions/reclamar_i_denunciar/ o per mitjans no electrònics a l’adreça: Carrer Rosselló, 214 bis, Esc. A, 1r 1a, 08008 Barcelona.
|
Informació addicional
|
Podeu consultar més informació sobre protecció de dades a seu.cardedeu.cat a l’apartat de Protecció de Dades. També podeu contactar a protecciodades@cardedeu.cat
|