Concert del Cor Ciutat de Mataró

Del 20 de febrer al 18 de març de 2013
Actuació dins el Festival de Música de l'Agrupació Coral Cardedeuenca.

El Cor Ciutat de Mataró es va estrenar el mes de juliol de 2009 amb un programa al voltant de les obres de Taltabull (autor relacionat amb la ciutat) i compositors del S. XX. Ha interpretat "The Fairy Queen" de Henry Purcell en alguns festivals de música antiga (Festival de Música Antiga de Mataró, i a Tiana "Tiana Antica") junt amb el Grup Barroc del Cafè i ha participat en el Festival Shakespeare de la ciutat de Mataró amb l'actor Enric Arquimbau (juliol de 2010). Junt amb el Cor de Cambra de la Diputació de Girona han presentat el programa de música coral del Romanticisme alemany. Ha estrenat obres corals escrites per a aquesta formació amb composicions de Moisès Bertran, Marcel Olm i Miguel Ángel Hurtado, músics vinculats a la ciutat. Ha participat a la 29a Setmana de Cant Coral de l'Hospitalet. I en el seu darrer treball ha intervingut com a cor principal en la producció del Messies de G.F. Haendel, amb l'Orquestra de l'Auditori de Granollers, sota la direcció d'Álvaro Albiach. El seu director titular és, des dels seus inicis, en Jordi Lluch Arenas.

Gènere: cant coral
Durada: 60 minuts
Direcció: Jordi Lluch Arenas

Venda d’entrades:

• Al web www.cecuca.cat (la compra s'ha de fer a la pàgina de cada espectacle a través de l'enllaç "Compra aquí la teva entrada", que enllaça a la plataforma Codetickets)
• A les oficines de Cultura (Vil·la Paquita) de dilluns a divendres de 9 a 13 h, i de dimarts a dijous de 17 a 19 h (diners en efectiu)
• A la taquilla del Centre Cultural Cardedeu una hora abans de l'espectacle (diners en efectiu)

Quin cost té:

6 eur

Adreça:

Centre Cultural

Darrera actualització: 11.03.2013 | 10:40