Habitatge de protecció oficial
Per accedir a un habitatge de protecció oficial cal inscriure’s prèviament al Registre de sol·licitants d’habitatge amb protecció oficial.
Es poden inscriure en aquest Registre les persones individuals o els/les representants de les unitats de convivència formades per grups de persones físiques que acreditin conviure efectivament en un mateix domicili o es comprometin a fer-ho en un termini determinat, amb independència de si tenen relació de parentiu entre ells.
La sol·licitud d'inscripció en el registre es pot fer per internet o presencialment:
- Per internet: una vegada completada la sol·licitud, s'ha d'imprimir, signar i presentar a l'Oficina d'Habitatge del Consell Comarcal del Vallès Oriental de forma presencial amb cita prèvia.
- Presencialment: s'ha de demanar cita prèvia a l'Oficina d'Habitatge del Consell Comarcal del Vallès Oriental.
Oficina Comarcal del Vallès Oriental. C/ Miquel Ricomà, 46 de Granollers. Telèfon: 938600700 - 938600708 - 667 99 21 35 (informació general i cita prèvia)
Una vegada feta la inscripció, poden participar en els processos d'adjudicació aquelles persones sol·licitants que compleixin els requisits exigits i hi estiguin inscrites abans de l'inici del procediment d'adjudicació de l’habitatge en qüestió.
La inscripció en el Registre té una vigència d’un any.
Enllaços:
- Informació i inscripció registre de sol·licitants d’habitatges amb protecció oficial.