Conferència: "El canvi climàtic i les mesures que es poden prendre per intentar evitar-lo"

Del 12 d’octubre al 20 d’octubre de 2010
Al llarg de la història la Terra ha experimentat diferents modificacions climàtiques sempre per causes naturals. En els darrers decennis, però, els científics han detectat que a un canvi climàtic que podria tenir orígens naturals se li està afegint un agent nou que l'accelera i agreuja: l'acció de l'ésser humà sobre el planeta.

La conferència tractarà dels petits gestos que podem fer per posar el nostre granet de sorra, des de la vida quotidiana, per mitigar els efectes del canvi climàtic.

Ponent: Francesc Mauri. Meteoròleg TV3Dintre el cicle de conferències de l'Aula de Cultura del Casal de la Gent Gran.

PUNTS D'INSCRIPCIÓ:

- CASAL DE LA GENT GRAN Srta. Pilar
Horari: Matí de 10 a 12h
Tarda de 16 a 20h

- Enviant un correu electrònic a:

auladeculturadecardedeu@gmail.com

El Casal de la Gent Gran es reserva el dret de canviar els conferenciants, si algun d'ells no pot donar la conferència a la data anunciada.

Col·labora:
Ajuntament de Cardedeu
CardedeuBlogs.Cat
Omnium cultural


Quin cost té:

15 eur tot el cicle. Cal matriculació prèiva.

Adreça:

Centre Cultural de Cardedeu

Darrera actualització: 20.10.2010 | 08:59