Els petits més grans són un seguit de narracions que volen explicar-nos la història no només de les criatures que hi apareixen, sinó que narra, d'una manera amena i veraç, la vida d'alguns insectes i la seva funció com a parts integrants d'un entorn més complex que compta amb la seva acció per assolir l'equilibri.
De la mà de la Saba sà via i un jardiner juganer ens endinsarem en un món molt proper i a vegades desconegut com és el dels insectes. La relació d'equilibri entre la formiga, la marieta i el pugó, la pol·linització a través de l'abella ajudats pels insectes que envolten la flor i la mà gia de la metamorfosi de la papallona, passant per l'ou, eruga i crisà lide, són les tres històries que componen "ELS PETITS MÉS GRANS".
Gènere: Espectacle infantil de titelles, actors i manipulació d'objectesDurada: 50 minutsDirecció: ArtristrasIntèrprets: Jordina Font i Quique Alcà ntaraDisseny i creació escenografia i titelles: Carles GuardisRecomanat per a nens i nenes de 3 a 8 anys.
Venda d'entrades:• Al web www.cecuca.cat (la compra s'ha de fer a la pà gina de cada espectacle a través de l'enllaç "Comprar entrada", que enllaça a la plataforma Codetickets), fins 3 hores abans de l'espectacle• A Vil•la Paquita, de dilluns a divendres de 9 a 13 h, i de dimarts a dijous de 17 a 19 h (diners en efectiu)• A la taquilla del Centre Cultural Cardedeu una hora abans de l'espectacle.
5 eur
Centre Cultural de Cardedeu