Taller participatiu de propostes pel disseny de la plaça Joan Alsina

Del 25 de novembre al 12 de desembre de 2010
Un cop detectats els usos i necessitats de la plaça de Joan Alsina, el procés participatiu arriba a la fase de dissenyar com ha de ser la plaça en el futur. Amb aquesta finalitat s'ha programat el taller de propostes participatiu obert a tothom. Per a assistir-hi cal confirmar l'assistència per correu electrònic a albatv@cardedeu.cat o al telèfon 93 844 40 04 (Alba).

En aquesta jornada es discutiran els possibles usos i solucions en base a les necessitats i problemes detectats en la fase de diagnosi, que també ha estat elaborada de forma participativa a través de tallers, grups de discussió, jornades i entrevistes amb comerciants, entitats, infants, tècnics i polítics locals.

L'equip universitari del Màster de Participació i Polítiques Locals de la UAB que lidera el projecte prepara també l'eina participativa del quadern de debat familiar. Es tracta d'una iniciativa per a promoure la posada en comú d'idees i opinions de tots els membres de la família o de la llar per tal d'incentivar el debat a l'hora de respondre conjuntament el qüestionari.

Adreça:

Escola Granés

Darrera actualització: 25.11.2010 | 05:49