Del 10 al 23 de març, termini per presentar les sol·licituds per posar parada per Sant Jordi 2025

Divendres, 7 de març de 2025

Les parades s'instal·laran els dies 21, 22 i 23

Del 10 de març al 23 de març de 2025 s’obre el termini per presentar les sol·licituds per posar parada per Sant Jordi els dies 21, 22 i 23 d'abril.

Aquesta convocatòria va adreçada a: establiments (floristeries, llibreries, comerços d'artesania), centres educatius, els col·lectius i les entitats associatives de la vila que figurin degudament inscrites al Registre Municipal d'entitats de l'Ajuntament de Cardedeu, a més dels partits polítics, que compleixin els requisits que es detallen a les Bases.

Trobareu les bases de la convocatòria i la sol·licitud per participar-hi als documents adjunts a aquesta notícia.
Podeu presentar la sol·licitud de forma telemàtica a través de la seu electrònica https://seu.cardedeu.cat mitjançant el tràmit específic Sant Jordi 2025 ( a on trobareu també informació detallada).

També es pot presentar la sol·licitud de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (en horari d’atenció pública) per aquells sol·licitants que no tinguin l’obligació de relacionar-se telemàticament amb les administracions públiques.

Darrera actualització: 7.03.2025 | 12:42