Taller: Certificat digital per relacionar-nos per Internet amb les administracions públiques

Dilluns, 24 de febrer de 2025

Presentar una instància a l’Ajuntament, inscriure’s a algun curs, sol·licitar la dependència a la Generalitat, fer un seguiment dels tràmits i gestions amb la Generalitat, demanar un certificat de naixement, reclamar/pagar multes, sol·licitar l'informe de la Vida Laboral, signar documents digitalment, ....Aquests són alguns dels tràmits que es poden fer per Internet amb el certificat digital.

Aquest taller de 2 hores que organitza l'Ajuntament de Cardedeu inclou la instal·lació del certificat digital al navegador de l'ordinador portàtil i del telèfon mòbil per poder aprendre a relacionar-se online amb les administracions públiques.

IMPRESCINDIBLE:
Les persones que hi participin han de portar el seu ordinador portàtil i el full amb les contrasenyes escrites per descarregar i instal·lar el certificat, que prèviament caldrà demanar a l’OAC.

Inscripcions obertes:

  • 27 de març
  • 10 abril

Horari: Tarda dels dijous de 16:30 a 18:30h (2h) 
Localització: La Mongia

Més informació i inscripcions:

93 841 88 14 / WhatsApp: 617 40 53 36

 

Darrera actualització: 17.03.2025 | 09:38