Presentar una instància a l’Ajuntament, inscriure’s a algun curs, sol·licitar la dependència a la Generalitat, fer un seguiment dels tràmits i gestions amb la Generalitat, demanar un certificat de naixement, reclamar/pagar multes, sol·licitar l'informe de la Vida Laboral, signar documents digitalment, ....Aquests són alguns dels tràmits que es poden fer per Internet amb el certificat digital.
Aquest taller de 2 hores que organitza l'Ajuntament de Cardedeu inclou la instal·lació del certificat digital al navegador de l'ordinador portàtil i del telèfon mòbil per poder aprendre a relacionar-se online amb les administracions públiques.
IMPRESCINDIBLE: Les persones que hi participin han de portar el seu ordinador portàtil i el full amb les contrasenyes escrites per descarregar i instal·lar el certificat, que prèviament caldrà demanar a l’OAC.
Inscripcions obertes:
Horari: Tarda dels dijous de 16:30 a 18:30h (2h) Localització: La Mongia
Més informació i inscripcions:
93 841 88 14 / WhatsApp: 617 40 53 36