2. Donar compte dels decrets d'alcaldia.Donar compte dels decrets d'alcaldia que consten a l'expedient.
3. Donar compte de l'informe d'intervenció i de la tresoreria municipals de compliment amb l'article 4 de la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s'estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials. (segon trimestre 2013).Primer.- Donar compte de l'informe presentat per la Intervenció i la Tresoreria municipal de l'Ajuntament de Cardedeu, sobre el compliment dels terminis que preveu la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, pel la qual s'estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials.Segon.- Remetre còpia d'aquest acord als òrgans competents del Ministeri d'Economia i Hisenda i de la Generalitat de Catalunya.
4. Aprovació de la modificació pressupostària núm. 5/2013. Suplement de Crèdit.Primer.- Aprovar inicialment l'expedient núm. 5/2013 suplements de crèdit en el pressupost municipal de 2013.Segon.- Exposar al públic l'esmentat expedient durant 15 dies hàbils mitjançant la publicació d'anuncis en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en el tauler d'edictes de l'Ajuntament.Tercer.- Aprovar, amb caràcter definitiu, l'expedient si contra ell no es presenten reclamacions durant el període d'exposició pública.Quart.- Publicar, un cop aprovada la modificació, un resum a nivell de capítol en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en el tauler d'edictes de l'Ajuntament. Cinquè.- Remetre còpia autoritzada de l'expedient aprovat i de les reclamacions, en el seu cas, al Departament de Governació de la Generalitat de Catalunya i a la Delegació Especial d'Hisenda de Barcelona, simultàniament a l'enviament al butlletí oficial.
El punt s'aprova amb els vots a favor de CiU, PP, PSC i GpC, en contra de la CUP i les abstencions d'ICV i ERC.
5. Aprovació del compte general de la corporació corresponent a l'exercici 2012.Primer.- Aprovar el Compte General de la Corporació corresponent a l'exercici 2012 integrat pel de la pròpia entitat i pels dels seus organismes autònoms, Patronat Municipal de Cultura, Patronat Municipal d'Esports i Patronat Municipal del Museu, Arxiu Tomàs Balvey i Casal de Cultura. Segon.- Retre el Compte General corresponent a l'exercici 2012 a la Sindicatura de Comptes de Catalunya i al Tribunal de Comptes.
El punt s'aprova amb els vots a favor de CiU i PP, en contra de GpC i les abstencions de PSC, CUP, ICV i ERC
6. Aprovació inicial del Reglament de l'Arxiu municipal de Cardedeu. Primer.- Aprovar inicialment el reglament de l'Arxiu municipal de Cardedeu.Segon.- Sotmetre a informació pública els presents acords i el text del Reglament pel termini mínim de trenta dies, a fi que s'hi puguin presentar al·legacions i reclamacions, mitjançant la inserció dels anuncis corresponents al Butlletí Oficial de la província, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en un mitjà de comunicació escrita de periodicitat diària i al tauler d'edictes de l'Ajuntament. El termini d'informació pública començarà a comptar des del dia de la publicació de l'Anunci al BOP.El text del Reglament es podrà consultar a les oficines municipals i a la web municipal.Tercer.- Disposar que, si no s'hi formula cap al·legació ni reclamació durant el termini d'informació pública, el Reglament que ara s'aprova inicialment quedarà aprovat definitivament sense necessitat de cap tràmit ulterior, i es procedirà directament a la publicació.
El punt s'aprova amb els vots a favor de CiU, PP, PSC, CUP, ICV i GpC, i l'abstenció d'ERC.
7. Aprovació de la proposta de calendari de festes locals per a l'any 2014. Primer.- Proposar a la Conselleria d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya per a que siguin fixades com a festes locals d'aquest municipi per al proper any 2014, els dies:- 19 de maig (Fira de Sant Isidre)- 14 d'agost (Festa Major) Segon.- Comunicar l'acord al Departament d'Empresa i Ocupació als efectes oportuns.
El punt s'aprova per l'assentiment de tots els grups.