L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) atén de 9 a 13 h:
- Per telèfon, trucant al 93 844 40 04
- Telemàticament, mitjançant la seu electrònica: seu.cardedeu.cat
- Per correu electronic, a oac@cardedeu.cat
- Sol·licitud de cita prèvia per a tràmits urgents a: 93 844 40 04 / oac@cardedeu.cat
Atès que per a la interacció amb diversos tràmits amb l'Administració catalana cal un certificat digital i la majoria d'entitats de registre estan tancades, l'Administració Oberta de Catalunya (AOC) posa a la disposició de la ciutadania l'idCAT mòbil, per tal d'obtenir telemàticament signatura electrònica sense haver de sortir de casa i únicament amb el DNI i la targeta sanitària: http://idcatmobil.cat/
Si necessiteu fer tràmits amb l'Administració de l'Estat, l'idCAT Mòbil no es pot utilitzar i cal optar per qualsevol altre certificat digital, inclòs l'idCAT o bé demanar des de casa el CL@VE PIN.
El Centre de Suport Tecnològic i Empresarial de Cardedeu (CSETC) explica detalladament totes les funcionalitats dels certificats digitals, a l'article que ha elaborat i que podeu consultar al següent enllaç: https://www.csetc.cat/2020/03/demana-el-teu-idcat-mobil-per-internet-la-majoria-dentitats-de-registre-estan-tancades/