Actualització d'atenció a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de Cardedeu i sol·licitud de certificat digital

Dijous, 26 de març de 2020

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) atén de 9 a 13 h:

- Per telèfon, trucant al 93 844 40 04

- Telemàticament, mitjançant la seu electrònica: seu.cardedeu.cat

- Per correu electronic, a oac@cardedeu.cat

- Sol·licitud de cita prèvia per a tràmits urgents a: 93 844 40 04 / oac@cardedeu.cat

Atès que per a la interacció amb diversos tràmits amb l'Administració catalana cal un certificat digital i la majoria d'entitats de registre estan tancades, l'Administració Oberta de Catalunya  (AOC) posa a la disposició de la ciutadania l'idCAT mòbil, per tal d'obtenir  telemàticament signatura electrònica sense haver de sortir de casa i únicament amb el DNI i la targeta sanitària:  http://idcatmobil.cat/

Si necessiteu fer tràmits amb l'Administració de l'Estat, l'idCAT Mòbil no es pot utilitzar i cal optar per qualsevol altre certificat digital, inclòs l'idCAT o bé demanar des de casa el CL@VE PIN

El Centre de Suport Tecnològic i Empresarial de Cardedeu (CSETC) explica detalladament totes les funcionalitats dels certificats digitals, a l'article que ha elaborat i que podeu consultar al següent enllaç: https://www.csetc.cat/2020/03/demana-el-teu-idcat-mobil-per-internet-la-majoria-dentitats-de-registre-estan-tancades/

Darrera actualització: 20.04.2020 | 10:09