“Dones de ràdio” es podrà veure aquest dissabte 8 de febrer, a les 20 h, al Teatre Auditori, i encara hi ha entrades disponibles.
Les activitats 360º entorn l’espectacle “Dones de ràdio”, emmarcades, han tingut una bona rebuda. Organitzades amb la col·laboració de l’associació de dones Volem Purpurina i la seva secció Agafa’m, dedicada a donar suport a dones que viuen el procés oncològic, s’ha fet una xerrada i un taller d’artteràpia.
Dimarts es va fer la xerrada amb Cristina Clemente, autora de “Dones de ràdio”, qui va explicar el procés de creació de l’obra i com l’havia transformat i enriquit parlar amb dones que havien passat per aquest procés. Després de la xerrada, les persones assistents van compartir experiències posant de relleu les fortaleses i debilitats que l’entorn social té per acompanyar a les persones quan se’ls diagnostica un càncer.
El taller d’artteràpia d’ahir va servir per a ajudar a potenciar l’autoestima, reduir l’estrès, fomentar l’autoconeixement, millorar la comunicació i alliberar bloquejos emocionals, a través de diverses manifestacions artístiques.