Clàudia Serra guanya el concurs fotogràfic de la Festa Major

Divendres, 23 d’agost de 2013
Hi ha participat 79 persones amb un total de 399 fotografies. El jurat compost pels fotògrafs Anna Mas Talens, Jaume Codina Àlvarez, Joana Curbera Moran i Lluïsa Ortega Delgado, han decidit que una foto de Clàudia Serra sigui la guanyadora del concurs fotogràfic de la Festa Major de Cardedeu 2013 a través de la xarxa social Instagram. El segon premi ha estat per Xavier DoCampo, el tercer per Anna Sellarés i s'ha lliurat un accèssit a Juanjo Vera.

Enguany 79 persones han participat en el concurs i s'han rebut, sota les etiquetes #fmcardedeu13 i #fmcardedeu2013, un total de 399 fotografies. En la decisió del jurat s'han tingut en compte aspectes com: la representativitat de la festa, els aspectes insòlits de la mateixa, la qualitat de la instantània, la qualitat de la imatge presentada i la originalitat.

El concurs organitzat per la Biblioteca Marc de Vilalba ha comptat, enguany, amb la col•laboració dels establiments fotogràfics de Cardedeu Fotoclic, Joan Pardo fotògraf i Frederic&Montse Wolf Photographers

Darrera actualització: 23.09.2013 | 11:18