BASES DE LA CONVOCATÒRIA D'EMPRESES DE DISSENY GRÀFIC I DISSENYADORS GRÀFICS AUTÒNOMS PER A LA CREACIÓ DE LA IMATGE GRÀFICA DE LA FESTA MAJOR DE CARDEDEU
OBJECTE
L'objecte de la present convocatòria és la contractació del servei de creació de la imatge gràfica de la Festa Major de Cardedeu.
Aquesta contractació inclourà els serveis i productes següents:
- Disseny del cartell oficial de la Festa Major de Cardedeu - L'aplicació del disseny del cartell a:o Portada del llibre oficial de Festa Major de Cardedeu o Capçalera i banners de la web de Festa Major de Cardedeu o Banderoles- Elaboració d'una proposta de format del llibre - Disseny i maquetació del llibre de Festa Major
REQUISITS
Poden presentar-se a aquesta convocatòria les empreses de disseny gràfic i els dissenyadors gràfics autònoms amb seu a Cardedeu.
El compliment d'aquest requisits es justificarà mitjançant la presentació de la documentació següent:
• Empreses de disseny gràfico Alta del cens d'activitat on consti l'adreça fiscal i el domicili de l'empresa (si en disposa) - Impresos 036 / 037 o document equivalento Número de col·legiat del sol·licitant (en cas de disposar-ne)
• Dissenyadors gràfics autònomso Epígraf IAE (322: Tècnics en arts gràfiques o 751: Professionals de la publicitat, relacions públiques i similars)o Número de col·legiat (en cas de disposar-ne)
IMPORT DE L'ADJUDICACIÓ
L'import total de l'adjudicació d'aquest servei pel 2011 és de 2.400,00€, IVA inclòs.
PRESENTACIONS DE SOL·LICITUDS
Les sol·licituds es podran presentar
Presencialment.
Mitjançant instància genèrica, al registre de l'Ajuntament de Cardedeu acompanyada de fotocòpia del NIF/DNI del sol·licitant i de la documentació justificativa del compliment dels requisits establerts per a aquesta convocatòria, adreçada a la regidoria de Cultura.
Les sol·licituds es podran presentar dins l'horari d'atenció al públic del registre municipal (De dilluns a divendres de 9 a 14 h. Dimarts i dijous de 17 a 19.30 h).
Telemàticament
Mitjançant correu electrònic a oac@cardedeu.cat on s'inclourà, en un arxiu PDF la instància genèrica, acompanyada de còpia del NIF/DNI del sol·licitant i de la documentació justificativa del compliment dels requisits establerts per a aquesta convocatòria.
Termini de presentacions
El termini de presentacions de sol·licituds s'inicia a les 09.00h del dia següent a la publicació d'aquesta convocatòria al web municipal i finalitza el dia 2 de juny a les 14.00h.
CRITERI D'ADJUDICACIÓ
L'adjudicació es farà mitjançant sorteig.
Un cop valorades totes les sol·licituds i comprovat el compliment dels requisits per part dels sol·licitants, es notificarà a aquests un data i lloc per a la celebració del sorteig, a la qual se'ls convidarà a assistir.
Aquest sorteig es repetirà anualment, no podent concórrer les empreses ni dissenyadors gràfics adjudicataris anteriorment fins a haver realitzat un cicle amb totes les sol·licituds presentades en aquesta primera convocatòria.
Patronat Municipal de CulturaCardedeu, a 25 de maig de 2011