"De Cardedeu al món", cicle de xerrades de talent local

Dilluns, 31 de maig de 2010
La regidoria d'Identitat Local ha preparat un cicle de xerrades per a descobrir els talents locals, les persones que gràcies a la seva trajectòria professional ajuden a exportar el nom de Cardedeu. "De Cardedeu al món" vol contribuir a posar en valor la gent del nostre poble que treballa, que s'esforça i que busca la millora de forma contínua.

Les xerrades consistiran en una entrevista que farà l'alcaldessa i regidora d'Identitat Local, Calamanda Vila, als convidats, i després s'obrirà un torn de preguntes i debat amb el públic assistent.

De Cardedeu al món comença el proper dijous 3 de juny amb l'artista i bufaplanetes Pep Bou. Es faran cada primer dijous de mes, a les 19.30 h, a la Biblioteca Marc de Vilalba, i es podran seguir en directe per Internet a través del "ZOOM. El portal d'imatges de Cardedeu".

A continuació us presentem la programació d'aquest any, i que es preveu que tingui continuació l'any vinent.

• 3 de juny: PEP BOU
Artista. Bufaplanetes.

• 1 de juliol: MIQUEL ESCURSELL
Empresari. Fundador i propietari de Xocoa.

• 2 de setembre: AURELI ALTIMIRA
Preparador físic del Futbol Club Barcelona.

• 7 d'octubre: PEP VILAR
Periodista. Sotscap d'informatius de TVE.

• 4 de novembre: LAURA COLL I PLANAS
Metgessa. Investigadora en envelliment.

• 2 de desembre: GABRIEL BRAU
Fotògraf. Premi Nacional de Fotografia de la CEF (2007).

Darrera actualització: 23.06.2010 | 02:54