Cardedeu celebra la Diada amb els actes:
• Diumenge 10 de setembre, vigília de la Diada A les 22.30 h, a la plaça de Sant Joan Marxa de torxes per la independència Cercavila pel centre de la vila amb la participació de Gegants, Diables, Bastoners i Trabucaires de Cardedeu, acompanyats del grup Vas i Vents. Adquireix la teva torxa a partir de les 19.30 h.
En acabar, Lectura del manifest i poemes patriòtics (Referèndum simbòlic en veu alta) Taula de borregos i ratafia acompanyada del grup Vas i Vents. Organitza: Òmnium Cultural i ANC de Cardedeu
• Dilluns 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya A partir de les 11 h, al monument a l'Onze de Setembre del parc de Pompeu Fabra Ofrena floral institucional
Seguidament, Benvinguda de l'alcalde Enric Olivé Lectura literària a càrrec de l'escriptora cardedeuenca Núria Noguera Colomé Cant de la Senyera i els Segadors a càrrec de l'Agrupació Coral Cardedeuenca. Pica pica amb borregos per a tothom.
A les 17.14 h Diada del Sí! A Barcelona Organitza: Ajuntament de Cardedeu, Agrupació Coral Cardedeuenca, ANC, Òmnium Cardedeu, Diables de Cardedeu, Colla Bastonera de Cardedeu, Colla Gegantera de Cardedeu, Colla de Trabucaires de Cardedeu, Vas i Vents.