El contacte a través del web o telèfon, prioritaris per garantir la millor assistència al CAP

Dimarts, 6 d’octubre de 2020

Es volen evitar desplaçaments innecessaris i es recorda que el risc de contagi és alt

Amb l’objectiu de garantir la millor assistència als usuaris i per tal de minimitzar el risc de contagis en un moment en què el risc de brot és alt, des del CAP de Cardedeu es demana que totes aquelles persones que requereixin algun tipus d’atenció que prioritzin la comunicació a través del web de programació de visites de l’Institut Català de la Salut.

Allà, s’ha habilitat un espai per descriure breument quina és la necessitat de l’usuari, ja sigui atenció mèdica, renovació de medicació, dubtes sobre la incapacitat laboral o qualsevol altre tràmit. El personal d'atenció primària gestionarà la petició i hi donarà resposta.

L’ús d’aquest web permetrà evitar desplaçaments innecessaris als centres, així com agilitzar les respostes per als usuaris. 

En cas de no poder dur terme aquesta petició pel web, el telèfon de contacte del CAP de Cardedeu és el 93 871 37 90, en horari de 8 a 20 h.

També es pot fer la comunicació per correu electrònic a: cardedeu.mn.ics@gencat.cat

En qualsevol cas, el que es vol és que abans d'anar al CAP directament hi hagi una comunicació prèvia per determinar si és convenient o no el desplaçament, atès l'alt risc de contagi.

Tràmits des de casa, a través de La Meva Salut

  • Fer eConsulta amb el teu professional sanitari
  • Descarregar el Pla de medicació (recepta) per anar a la farmàcia
  • Consultar vacunes administrades i descarregar resultats de proves, informes i diagnòstics
  • Gestionar la teva agenda i demanar anul·lar visites

Com obtenir accés a La Meva Salut?

Si encara no tens accés a La Meva Salut, ara de forma excepcional, podeu demanar l'usuari i la contrasenya a l'enllaç:

 

 

Darrera actualització: 6.10.2020 | 09:57