El Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu us espera!

Divendres, 7 d’agost de 2020

Hi haurà visites guiades gratuïtes a l'exposició de Joan Brossa i activitats per a totes les edats.

Aquest mes d'agost, el Museu de Cardedeu us espera amb un munt d'activitats, com visites guiades gratuïtes a l’exposició de Joan Brossa cada cap de setmana, els dissabtes a les 6 de la tarda i els diumenges a les 12 del migdia, activitats per a totes les edats i una visita guiada a tot el museu els dies 14 i 16 d’agost per Festa Major, entre d'altres.

A més a més, el Follet Verdet us donarà la benvinguda des de l'aparador del museu i, com que ja sabeu que és molt trapella, us vol ensenyar alguns objectes que ha descobert i que podreu veure al mig de l'exposició "Cardedeu. Mirant passat, teixint futur".

Aquesta és l'agenda d'aquest mes d'agost:

  • 9 d'agost, a les 12 h: Brossa. Les paraules són còpia. Lectura de poemes de Joan Brossa, a càrrec de membres del grup de lectura de la bibliotecta, dirigit per Mireia Chalamanch. Cal reserva prèvia.

  • 12 d'agost, a les 10.30 h. Fem cartells a l'estil Brossa. Taller familiar a la biblioteca on es crearan significats a través de la paraula i dels elemebts propis de la imatge d'un cartell reivindicatiu. Punt de trobada al Museu. Activitat gratuïta amb reserva a la Biblioteca.

  • 13 d'agost, 18 h. Taller Brossa. Construcció d'un poemari. Taller per a adults i joves a la biblioteca Marc de Vilalba, on crearem un poema objecte, a partir de la visita al museu. Aforament limitat, cal reserva prèvia a la biblioteca. 

Aquestes són les exposicions que podeu trobar actualment al Museu

  • Joan Brossa: escolteu aquest silenci >> Una mostra de l’obra polièdrica de Joan Brossa partint del compromís, la transformació i la mirada reflexiva.

  • Cardedeu. Mirant passat teixint futur >> Un nou espai d’interpretació vol donar a conèixer el territori i la seva història, a partir del patrimoni cultural i natural

  • La Farmàcia Balvey >> L’element més singular del MATBC,  l’antiga farmàcia rural de la nissaga Balvey, la primera referència de la qual data d’abans de 1660 i està formada pel mobiliari original de 1780, en el qual es conserven més de 200 pots de farmàcia del 1827

  • Abans del primer petó >> Pensada per a un públic adolescent i a les seves famílies, mostra com la pornografia i el fàcil accés als seus continguts per internets o xarxes, està provocant un canvi entre els joves en la manera de relacionar-se a nivell afectiu i sexual.

  • Tomàs Balvey col.leccionista >> Una mostra de les col.leccions que Tomàs Balvey, últim farmacèutic i fundador del museu, va recol·lectra al llarg dels anys.

L'horari d'agost:

  • dimecres a dissabte de 10 a 14 i de 17 a 20h

  • diumenge i festius de 10 a 14h

  • dilluns i dimarts tancat

Darrera actualització: 7.08.2020 | 11:44