L’alumnat del perfil administratiu ha anat adquirint les competències professionals dels mòduls d’arxiu i comunicació, ofimàtica i tècniques administratives bàsiques.
Després d'haver treballat les competències professionals dels mòduls d’arxiu i comunicació, ofimàtica i tècniques administratives bàsiques, l'alumnat del PFI-PTT administratiu ha iniciat el projecte de creació d'empresa.
Durant el primer trimestre els i les alumnes han après a realitzar tasques administratives com la reprografia, enquadernació de documents, l’arxiu de documentació i a elaborar factures i albarans, amb càlculs automàtics. Tots aquests aprenentatges, més el disseny del model de negoci, l’estudi del mercat i el pla d’empresa són la base per iniciar el projecte de Creació d’empresa.
Cada alumne/a, de manera individual, crearà la seva pròpia empresa. En aquesta primera fase del projecte empresarial, que durarà fins al gener, s'està treballant la idea de negoci i el pla d’empresa,. A la segona fase, triaran el tipus d’empresa i cercaran els recursos econòmics i, finalment, al març, treballaran els tràmits per la seva constitució. En total, el procés durarà 3 mesos de feina.
El projecte finalitzarà amb una exposició oberta als companys i companyes, a les famílies i al professorat.