El Servei de Mediació de l'Ajuntament de Cardedeu, valorat positivament per la ciutadania

Dimecres, 16 de febrer de 2022

Al llarg del 2021 s’han gestionat 82 casos, especialment en els àmbits del veïnatge, família, activitats econòmiques i establiments comercials

El Servei de Mediació de l’Ajuntament és un servei públic i gratuït, obert a la ciutadania, entitats i empreses que treballa per promoure la convivència a la vila, mediant en la resolució de conflictes quotidians mitjançant la comunicació assistida.

Al llarg del 2021, el Servei de Mediació de l’Ajuntament de Cardedeu ha gestionat un total de 82 casos, en àmbits com el veïnatge (sorolls, humitats, dificultats en la convivència...), la família (dificultats de comunicació, tensions, malentesos...), activitats econòmiques (dificultats en contractes, establiments comercials) i conflictes escolars, en d’altres.

Per percentatges, el 52,7 % dels casos atesos van ser en relació a temes familiars; el 15,2 % escolars; el 13,8 % veïnals, i el 18.3% d’altres tipologies.

Es calcula que l’acompanyament del Servei de Mediació ha permès millorar la vivència de situacions complicades que, directament o indirecta, van afectar més 2.800 veïnes i veïns del municipi.

Fruit de la gestió realitzada, el Servei de Mediació ha estat valorat per la ciutadania amb una nota mitjana de 8,57 sobre 10. Un 93,9% de les persones que van utilitzar el servei, el recomanarien.

Us cal contactar amb el Servei de Mediació?

mediacio@cardedeu.cat

Darrera actualització: 16.02.2022 | 11:09