Un estiu especial de retrobaments i de vivències, treballant capacitats i habilitats i amb les mesures de seguretat establertes
Un total de 377 infants i joves han començat aquest dilluns les activitats d'estiu a Cardedeu. Enguany, és un estiu especial en el qual, més que mai, hi ha necessitat de sortir de casa, de retrobaments i de comunicar tot allò que hem viscut i hem sentit. L'objectiu dels casals és acollir els nens i nenes i joves per a crear espais de convivència estables on poder compartir vivències, sentiments, necessitats i interaccionar amb els altres i amb l'entorn. I es fa treballant capacitats, habilitats i tenint en compte eixos transversals com la inclusió, la coeducació, la cooperació i la justícia social.
Aquest any s'han donat un nombre important de beques per als casals d'estiu i també per al menjador. Concretament, s’han aprovat un total de 55 ajuts per un import de 13.650 €. A més a més, 41 infants han tingut una reducció de la tarifa establerta per les activitats d’estiu del Pavelló i del F’estiu.
Mesures de seguretat
En compliment de les mesures de seguretat, els participants a les activitats del Pavelló, un total de 247, es divideixen entre el Pavelló, Can Manent, Institut Pla Marcell, Escola Granés. La resta de participants són 40 al F’estiu, 70 a l’Escol·la Mill·lenari i 20 joves al casal de La Paki.
Grups de màxim 10 participants, entrades i sortides esglaonades per edats, desinfecció diària dels espais, ús de mascaretes en desplaçaments i en situacions de proximitat i comprovació de la temperatura són alguns de les controls que s’estan aplicant. Tot plegat, amb la supervisió de 25 monitores, 5 directores de casals i 8 vetlladors per fer el suport a infants amb necessitats educatives especials.