Expedició i renovació del DNI electrònic el 14 i 18 de febrer de 2025

Dimecres, 15 de gener de 2025

Només s'ha de demanar cita pel dia 14 de febrer. El dia 18 (de recollida del DNI) es mantindrà la mateixa hora que s'hagi donat pel dia 14.

Ja es coneixen les noves dates per a l’expedició i renovació del DNI electrònic: el 14 i el 18 de febrer, de 9.15 a 13 h, a la Sala de les Columnes de l'Ajuntament de Cardedeu.
 
En tractar-se del DNI electrònic, les persones interessades hauran de venir el dos dies, i cal demanar cita prèvia a l’OAC, ja sigui telemàticament al tràmit específic que s'ha habilitat (Cita prèvia DNI) o bé per telèfon al 93 844 40 04, dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9 a 14 h, i dijous de 9 a 19 h ininterrompudament.
 
Només s'ha de demanar cita pel dia 14 de febrer. El dia 18 (de recollida del DNI) es mantindrà la mateixa hora que s'hagi donat pel dia 14.
 
Documentació que cal aportar
 
1r DNI: 1 fotografia, volant d'empadronament i certificació literal de naixement.
Renovació: 1 fotografia, DNI caducat.
Renovació per canvi de domicili: 1 fotografia, volant d’empadronament.
Renovació per pèrdua: 1 fotografia.
Renovació per sostracció: 1 fotografia, denúncia sostracció
 
Taxa amb caràcter general i en efectiu
 
Renovació per caducitat, pèrdua, sostracció, primera expedició: 12 €
Renovació amb el DNI en vigor per canvi de dades (de filiació i/o domicili), així com acreditar ser beneficiari de la condició de família nombrosa: Gratuït
Darrera actualització: 15.01.2025 | 09:29