Fidelitzar la compra a Cardedeu, un dels objectius de l’estratègia de comerç
Dimecres, 26 de juny de 2024
Presentat el Pla Local de Comerç de Cardedeu (2024-2027), un estudi sobre el comerç i els hàbits de consum al poble i els objectius que cal assolir els propers anys
La Sala de les Columnes ha estat l’escenari de la presentació del Pla Local de Comerç de Cardedeu (2024-2027) a la ciutadania, un estudi sobre el teixit comercial de Cardedeu, els hàbits de consum i les línies estratègiques que cal desenvolupar els propers anys per dinamitzar el comerç de la vila.
D’entre els objectius que es marquen a l’estudi, hi ha els següents:
• Fer atracció comercial a tot el municipi, de manera que les persones que resideixin a Cardedeu tinguin com a espai de compra i de consum el mateix municipi.
• Que els residents coneguin el teixit comercial del municipi i es compri en local, en proximitat.
• Reforçar la imatge comercial de Cardedeu amb uns valors clars i alineats amb els valors de la població.
• Incrementar la percepció de quantitat i continuïtat del teixit comercial del municipi.
Com es farà?
Tal com van explicar la regidora de Desenvolupament, Comerç i Turisme, Carme Mallorques, i el director del Centre de Suport Empresarial i Tecnològic (CSETC), Manel Cortés, la fidelització es planteja com a principal objectiu de l’estratègia de comerç a Cardedeu els proper anys.
En aquest context, la regidora Carme Mallorques va apuntar la importància que el comerç de Cardedeu vagi unit i que es faci xarxa a través de la Xarxa Comerç Cardedeu.
Actuacions de dinamització per al 2024
Amb el lema Compra Conscient – Compra Cardedeu, el projecte de fidelització contempla el desenvolupament de diverses actuacions que s’han de desenvolupar de forma paral·lela i complementària aquest 2024:
• Creació i l’impuls d’un Pla de Comunicació, que ha de marcar les bases de l’estratègia comunicativa i d’una campanya per a la promoció del comerç i de sensibilització de compra a Cardedeu.
• Implementació d’una aplicació mòbil que permeti crear un sistema de fidelització de la clientela de Cardedeu, mitjançant descomptes, vals culturals...
• Creació d’un calendari d’activitats d’oci i de cultura per establir sinergies amb el comerç i la restauració de Cardedeu.
• Dinamització dels eixos de comercials, mitjançant la senyalització dels espais comercials als barris de Cardedeu i millora de l’enllumenat de Nadal.