Se sortejaran 4 vals de 30 euros per bescanviar als comerços associats a la Xarxa Comerç Cardedeu
La Xarxa Comerç Cardedeu organitza, del 6 al 13 de març, l'acció Fora Estocs a la botiga, que substitueix la tradicional fira Fora Estocs, que enguany no es pot celebrar en el format habitual en compliment de la normativa Covid.
Aquest any hi participaran 18 establiments associats, amb els seus productes a preus rebaixats. El cap de setmana del 6 i 7 de març la majoria de comerços participants, no podran aixecar la seva persiana degut a les restriccions de comerç, però sí que ho podran fer els considerats essencials, com les llibreries, i els d'alimentació. A més a més, hi haurà un menú especial Fora Estocs, que es podrà degustar al Cafè de la Plaça.
A partir de dilluns 8 de març el gruix dels establiments participants ja podran oferir els productes Fora Estocs, que estaran convenientment marcats amb unes etiquetes especials. Tots aquells que comprin algun d’aquests productes podran omplir una butlleta per participar en el sorteig de 30€ per bescanviar als comerços associats a la Xarxa Comerç Cardedeu. Hi haurà 4 guanyadors, amb un total de 120€ en joc.
A més a més, Squash Cardedeu oferirà dues classes virtuals gratuïtes a través de la plataforma Twitch (@squashcardedeu) per a tots aquells que ho vulguin provar. El dimarts 9 de març a les 19h hi haurà classe de Tonofit i eldijous 10, a les 18.30h, Zumba.