Informació sobre pagaments a proveïdors

Dijous, 15 de març de 2012
S'ha habilitat un correu electrònic específic, i també es pot sol·licitar informació per telèfon. En compliment de l'article 4 del Reial Decret Llei 4/2012, de 24 de febrer, pel qual es determinen obligacions d'informació i procediments necessaris per establir un mecanisme de finançament del pagament als proveïdors de les entitats locals, i per tal de donar la màxima informació possible als proveïdors que tenen obligacions pendents de pagament per part de l'Ajuntament de Cardedeu i/o algun dels seus ens dependents abans de l'1 de gener de 2012, s'ha habilitat l'adreça electrònica infoproveidors@cardedeu.cat per atendre les peticions d'informació dels proveïdors que vulguin consultar la seva inclusió en la relació certificada lliurada al Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.

Al costat d'aquestes línies adjuntem model de sol·licitud del certificat individual de reconeixement de l'existència d'obligacions pendents de pagament a càrrec de les entitats locals, que s'ha de presentar al Registre general de l'Ajuntament (OAC, de dilluns a divendres de 9 a 14 h, i dimarts i dijous de 17 a 19.30 h).

Els proveïdors també poden sol·licitar informació al telèfon habilitat per a tal efecte: 93 844 41 49, a les extensions 229 i 273.

Darrera actualització: 16.04.2012 | 02:22