Les persones que vulguin fer la inscripció presencial de les activitats al Casal de la Gent Gran des de dilluns 21 d'agost que poden demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, trucant al telèfon 93 844 40 04 o bé per Internet, a l’adreça: https://citaprevia.gestorn.com/cardedeu, o presencialment a l'OAC, tal com indica el llibret informatiu editat al juliol.
Des d'aquest mes d'agost, i com a novetat, les persones amb mobilitat reduïda, les persones amb capacitats diverses i les majors de 65 anys no cal que demanin cita prèvia per fer cap tràmit o gestió.
Totes les inscripcions, tant les presencials com les telemàtiques, es faran entre el 28 d’agost i el 8 de setembre.
En el cas de les inscripcions per Internet, s’hauran de fer a través de la seu electrònica de l’Ajuntament i cal tenir el certificat digital o l’IdCat.
Cada persona podrà fer inscripció a una activitat del casal i posar-se en llista d’espera de dues activitats més. En cas que la demanda ho permeti, es podrà fer més d’una activitat al trimestre.
CALENDARI:
• Inscripcions (presencials i Internet): del 28 d’agost al 8 de setembre • Publicació de llistes provisionals: 13 de setembre • Sorteig: 15 de setembre, a les 12 h, a la Sala Eureka de Can Borràs (c. Dolors Granés, 2) • Publicació de llistes definitives: 19 de setembre • Període de reclamacions: 20 i 21 de setembre • Resolució de reclamacions: 22 de setembre • Pagament: del 25 al 29 de setembre, a través de domiciliació bancària • Inici de les activitats: 2 d’octubre
Els llistats es publicaran al web de l'Ajuntament i també es podran consultar al taulell d'anuncis de Can Borràs (c. Dolors Granés, 2)
Podeu consultar les activitats que es proposen per aquest curs 2023-2024, al LLIBRET.