L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor atén 200 visites el 2010

Dimarts, 1 de març de 2011
L'OMIC té atenció al públic els dilluns i els dijous, de 9 a 14 h, a l'edifici de Sant Corneli. L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Cardedeu (OMIC) ha rebut 200 visites durant el 2010, de les quals 153 són reclamacions, 27 consultes, 12 denúncies i 8 queixes. El sector de les telecomunicacions i les companyies telefòniques continua encapçalant el rànquing, amb un total de 93 consultes i reclamacions. El segueixen les empreses de subministrament de llum amb 27 visites, les entitats bancàries amb 9, i les reparacions d'automòbils amb 7 reclamacions. També s'han gestionat consultes sobre empreses de subministrament d'aigua, assegurances, habitatge, agències de viatges o sanitat privada, entre d'altres.

L'OMIC també ha participat en dues campanyes informatives, una en relació a la informació que es dóna als consumidors als centres de bronzejat artificial, i l'altra d'inspecció informativa a les fleques i pastisseries del municipi. A més, s'han fet tallers de consum responsable als cursos de tercer i quart de l'escola Corbella i de cinquè i sisè de l'escola les Aigües.

L'OMIC té atenció al públic els dilluns i els dijous, de 9 a 14 h, a l'edifici de Serveis Personals de Sant Corneli. Cal demanar cita prèvia al 93 846 21 50 o a omic@cardedeu.cat.

Darrera actualització: 29.03.2011 | 02:16