L'Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana, en funcionament

Dimecres, 17 de febrer de 2010
Des d'avui 17 de febrer està operativa l'Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana (OVAC) de Cardedeu, la nova plataforma web que permet fer una vintena de tràmits municipals per Internet, sense necessitat de moure's de casa, i que substitueix la plataforma e-TRAM per fer tràmits en línia. La nova plataforma web permetrà fer una vintena de tràmits municipals per Internet, sense necessitat de moure's de casa, i substituirà l'actual plataforma e-TRAM per fer tràmits en línia. Es podrà accedir a l'OVAC a través del bàner de www.cardedeu.cat o directament a http://seu.cardedeu.cat/ a partir del dimecres 17 de febrer.

L'objectiu de l'OVAC és oferir la possibilitat de fer tràmits de manera senzilla, ràpida, a qualsevol moment i qualsevol dia de l'any. A més, evita els desplaçaments i les cues dels usuaris a les dependències municipals. Entre d'altres, es podrà demanar un volant d'empadronament, inscriure's a la borsa de treball municipal i a les escoles bressol públiques, o demanar cita amb un càrrec electe o un tècnic municipal. Per tramitar a través de l'OVAC cal que l'usuari disposi de certificat digital, com els de l'idCAT, el DNI electrònic o l'emès per la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, entre d'altres. Podeu obtenir el vostre certificat digital a l'OAC de l'Ajuntament i al web de l'idCAT.

Durant l'acte també es presentaran dos nous serveis de cartografia, que es podran consultar a través del menú "Plànol" del web municipal:

Guia urbana http://planol.cardedeu.cat/cardedeu/guia.php
Planejament urbanístic http://planol.cardedeu.cat/cardedeu/urbanisme.php

Darrera actualització: 3.08.2010 | 10:54