L'oficina mòbil de la Direcció General de la Policia es desplaçarà a Cardedeu per tramitar l'expedició del DNI els dies 4 i 8 d'octubre, de 9.15 a 13 h
Al tractar-se del DNI electrònic, les persones interessades hauran de venir els dos dies, i cal demanar cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, ja sigui per telèfon trucant al 93 844 40 04, correu electrònic (oac@cardedeu.cat) o presencialment dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9 a 14 h i dijous de 9 a 19 h ininterrompudament (excepte el període entre el 15 de juny i el 15 de setembre, les setmanes compreses entre el dia de Nadal i el de Reis, i per Setmana Santa).
Documentació a aportar: • 1r DNI: 1 fotografies, volant d'empadronament i certificació literal de naixement • Renovació: 1 fotografia, DNI caducat. • Renovació per canvi de domicili: 1 fotografia, volant d'empadronament. • Renovació per pèrdua: 1 fotografies. • Renovació per sostracció: 1 fotografies, denúncia sostracció
Taxa: