Oberta la convocatòria d'ajuts individuals de menjador per al curs 2011/2012

Divendres, 27 de maig de 2011
El dijous 2 de juny es farà una sessió informativa. Les sol·licituds s'han de presentar abans de l'1 de juliol. CONVOCATÒRIA D'AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR CURS 2011/2012


PODEN SOL·LICITAR L'AJUT DE MENJADOR:
Els pares, les mares, els tutors legals o les persones encarregades temporalment o definitivament de la guarda de les persones beneficiàries que no puguin fer-se càrrec del menor durant l'horari del migdia.

PERSONES QUE PODEN SER-NE BENEFICIÀRIES:
Alumnes empadronats en el municipi de Cardedeu, matriculats en centres públics d'educació infantil, primària i secundària de la comarca del Vallès Oriental.

REQUISITS PER SOL·LICITAR L'AJUT DE MENJADOR:

1. Presentar la sol·licitud signada abans de l'1 de juliol de 2011. No s'admetrà cap sol·licitud fora del termini establert.
2. Aportar la documentació acreditativa (original i fotocòpia) a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (Plaça St. Joan, 1).
3. Estar escolaritzat des de P3 fins a 4art d'ESO.
4. No tenir deutes de menjador escolar corresponents a altres cursos escolars.
5. Ser usuari fix o fix discontinu del servei de menjador.
6. No rebre cap altre ajut pel mateix concepte d'altres administracions o ens públic que, juntament amb l'ajut atorgat pel Consell Comarcal, superi el cost del servei de menjador.
7. No poder fer-se càrrec del menor durant l'horari del migdia.
8. Puntuació econòmica: sumats els ingressos familiars (tots els membres majors de 18 anys), es descomptarà fins a un màxim de 600€ en concepte de vivenda. El resultat s'ha de dividir entre els membres de la unitat familiar, i en cap cas, el resultat final ha de superar els 545,19 € .
9. Puntuació social: en cas de trobar-se en una situació social especial (família nombrosa, separació, disminució, violència masclista, etc), s'ha de portar original i fotocòpia de la documentació que ho acrediti.

PROCEDIMENT

- Les sol·licituds es poden demanar a l'escola, a Serveis Socials (C/ Dolors Granés, 2) o a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (plaça de St. Joan, 1).

- La sol·licitud degudament signada amb la documentació necessària (original i fotocòpia) s'ha de presentar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de Cardedeu. L'horari de registre és:
De dilluns a divendres, de 9 a 14h.
Dimarts i dijous, de 17 a 19.30h.
A partir del 15 de juny, només matins.

- Un cop lliurada la sol·licitud, serà necessari realitzar una entrevista amb una tècnica de serveis socials.

Per a més informació us convoquem a la sessió informativa que tindrà lloc el proper 2 de juny 2011 a les 18 h, al centre de Serveis Socials-Can Borràs (C/ Dolors Granés, 2).

Darrera actualització: 27.05.2011 | 12:26