Oberta la convocatòria d'ajuts individuals de menjador per al curs 2012/2013

Dimecres, 16 de maig de 2012
El 21 de maig es farà una sessió informativa. Les sol·licituds s'han de presentar abans de l'1 de juliol. OBERTA CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR CURS 2012/2013


POT SOL·LICITAR L’AJUT DE MENJADOR:
Els pares, les mares, els tutors legals o les persones encarregades temporalment o definitivament de la guarda de les persones beneficiàries que no puguin fer-se càrrec del menor durant l’horari del migdia.

PERSONES QUE PODEN SER BENEFICIÀRIES:
Alumnes empadronats en el municipi de Cardedeu, matriculats en centres públics o privats concertats d’educació infantil, primària i secundària de la comarca del Vallès Oriental.

REQUISITS PER SOL·LICITAR L’AJUT DE MENJADOR:

1.    Presentar la sol·licitud signada abans de l’1 de juliol de 2012. No s’admetrà cap sol·licitud passada aquesta data. Es recomana presentar-la abans del dia 15 de juny de 2012, per tal de facilitar la tramitació.

2.    Aportar la documentació acreditativa (original i fotocòpia) a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (Plaça St. Joan, 1).

3.    Estar escolaritzat des de P3 fins a 4art d’ESO.

4.    No tenir deutes de menjador escolar corresponents a altres cursos escolars.

5.    Ser usuari fix o fix discontinu del servei de menjador.

6.    No rebre cap altre ajut pel mateix concepte d’altres administracions o ens públic que, juntament amb l’ajut atorgat pel Consell Comarcal, superi el cost del servei de menjador.

7.    No poder fer-se càrrec del menor durant l’horari del migdia.

8.    Puntuació econòmica: sumats els ingressos familiars (tots els membres majors de 18 anys), es descomptarà fins a un màxim de 600€ en concepte de vivenda. El resultat s’ha de dividir entre els membres de la unitat familiar, i en cap cas, el resultat final ha de superar els 545,19 € .

9.    Puntuació social: en cas de trobar-se en una situació social especial (família nombrosa, separació, disminució, violència masclista, etc), s’ha de portar original i fotocòpia de la documentació que ho acrediti.

PROCEDIMENT

    Les sol·licituds es poden demanar a l’escola, a Serveis Socials (C/ Dolors Granés, 2) o a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (Plaça St. Joan, 1).

    La sol·licitud degudament signada amb la documentació necessària (original i fotocòpia) s’ha de presentar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Cardedeu. L’horari de registre és:

         De dilluns a divendres de 9h-14h. Dimarts i Dijous de 17h-19.30h. A partir del 15 de juny, només matins.

    Un cop lliurada la sol·licitud, el Servei podrà requerir més informació sol.licitant documentació o entrevista personal.

Per a més informació us convoquem a la sessió informativa que tindrà lloc el proper 21 de maig 2012 a les 18h, al centre de Serveis Socials-Can Borràs (C/ Dolors Granés, 2).
Darrera actualització: 18.05.2012 | 01:29