Aquest tram serà de plataforma única de prioritat per als vianants
Aquest dilluns 12 de setembre comencen les obres al carrer Montseny, entre l’avinguda Rei en Jaume i el carrer Girona. L’actuació transformarà aquest tram en una plataforma única. S’eliminarà la secció tradicional de voreres i calçada i la línia d’aparcaments i es donarà prioritat a l’àmbit de passeig dels vianants. Tot i amb això, es mantindrà la circulació rodada. És previst que les obres tinguin una durada de 6 mesos i s’executaran en 2 fases. La primera entre l’Av. Rei en Jaume i Tomàs Balvey i la segona entre Tomàs Balvey i el carrer Girona. Aquesta segona fase es preveu que comenci a finals de novembre, en funció del desenvolupament de l’obra. L’actuació implicarà afectacions en la circulació i en l’estacionament de vehicles. Pel que fa a l'arbrat, es tornaran a plantar exemplars de la mateixa espècie.
Recollida Porta a Porta Fase 1: La recollida Porta a Porta funcionarà amb normalitat Fase 2: Es comunicarà amb previsió abans de l’inici d’aquesta fase.
Les obres compten amb l'ajut de 154.093,65 euros, en el marc de la Línia 1 dels "Projectes sostenibles" del Programa general d'inversions del Pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2020-2023 de la Diputació de Barcelona.