No hi ha problema per consumir aigua de boca, tant la surt de les aixetes com de les fonts municipals.
L'Agència de Salut Pública ha comunicat a l'Ajuntament la detecció d'un cas més de legionel·losi al municipi. En total, hi ha 5 casos, dues persones de les quals s'han donat d'alta i tres estan hospitalitzades, una d'elles a l'UCI.
Una de les novetats és que en les mostres dels regs per aspersió no s'ha detectat legionel·la, tot i que els regs continuaran anul·lats. Encara s'estan analitzant la resta de mostres per descartar possibles focus.
L'Ajuntament de Cardedeu i el Departament de Salut continuen les tasques de coordinació. Mentrestant, continuen en peu les mesures preventives amb l'anul·lació dels sistemes de reg per aspersió i l'ús de vehicles que fan neteja viària amb aplicació d'aigua.
Recordem a tota la població que no hi ha problema per consumir aigua de boca, tant la surt de les aixetes com de les fonts municipals.