Arxiu municipal
L’Arxiu Municipal gestiona, conserva i facilita l’accés a la informació pública d’acord amb el marc legal vigent. Des de documentació de caràcter històric fins els expedients administratius en suport electrònic estan a disposició de la ciutadania per a resoldre, en la mesura del possible, aquelles necessitats de dades administratives, històriques o merament informatives que es puguin presentar.
Les peticions formals d’accés concret a la informació pública s’han de formalitzar mitjançant sol·licitud formal, ja sigui de manera presencial o per correu a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, o bé de manera telemàtica a través de la seu electrònica https://seu.cardedeu.cat/
Arxiu Municipal. Can Xicola
Pg. de Pau Gesa, 62
Dimecres de 09.00 a 14.00 i dijous de 09.00 a 14.00 i de 16.00 a 19.00. Es pot convenir horari alternatiu en cas de necessitat.
Dades de contacte:
arxiu@cardedeu.cat
938 444 004-ext. 277
Qui pot sol·licitar-ho:
Servei públic i gratuït, obert a tota la ciutadania, entitats i empreses.
Darrera actualització: 28.11.2018 | 13:05