Sol·licitar un matrimoni civil.
COM ES FA? L’expedient de matrimoni s'ha d'iniciar al Registre Civil del municipi on estigui empadronada una de les persones de la parella. S'hi ha de fer constar que la cerimònia es vol celebrar a l'Ajuntament de Cardedeu.
A continuació, s'ha de contactar amb la Mercè Llopis (Alcaldia) per acordar la data i espai de celebració del matrimoni. Per telèfon 938 444 004 o per correu electrònic llopislm@cardedeu.cat.
TAXA i FORMA DE PAGAMENT El pagament es farà un cop confirmada la reserva de data i espai, per transferència bancària, fent constar “Matrimoni civil” i nom de les persones interessades.
MÉS INFORMACIÓ: dates en les quals no se celebraran casaments En festius del municipi com Setmana Santa, Festa Major, Sant Isidre, Sant Hilari, Sant Joan, Sant Jordi, ponts i durant tot el mes d’agost.
Les persones interessades que hagin tramitat l'expedient al Registre Civil (tel. 93 846 09 61)
Horari: Oficina d'Atenció Ciutadana - dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9 a 14 h i dijous de 9 a 19 h (exclòs el perÃode entre el 15 de juny i el 15 de setembre, les setmanes compreses entre el dia de Nadal i el de Reis i per Setmana Santa).
Instà ncia genèrica, adjuntant tots els documents sol·licitats.